19 de jul. 2004

Que mai s'acabi el Fòrum!

Després de 2 dies de relax i excursions muntanyils per la Cerdanya, entrar amb cotxe per la Meridiana em fa venir basques. Un tunning per aquí, l'"Heroin" City per allà,…tots els meus plans de muntar un petit café a un poblet de 15 habitants a la Catalunya Nord, envellint dignament i servint cafeolés com un descosit tenen ara mateix més sentit que mai. Quin fàstic que fa Barcelona de vegades!
Així que imagineu-vos aquest matí quina depressió…
Pero el suposat Fòrum de les Cultures m'ha arreglat el matí per partida doble.
Primer arribar al metro i comprovar que la meva targeta "T-dialegs" del Fòrum que em va ser regalada per un amic sindicalista (corrupte) i que suposadament assegurava 5 dies de transport gratuït ja porta 2 setmanes alegrant-me els matins i, pel que sembla, mai s'acabarà.
Segón descobrir als diaris gratuïts (també) els deliciosos moments de caos organitzats per uns okupes pirates que van desembarcar al port esportiu del Forum i que van grafittejar la Haima i tot el que se'ls va posar per davant. M'agradaria veure la cara que devien posar els segurates quan van veure arribar via marítima desenes de pateres improvisades plenes (aquest cop) de punkis i anarquistes de molt mala llet. Més informació sobre aquest abordatge a Indymedia barcelona
Que mai s'acabi el Fòrum!